Kim jesteśmy

Serwis Dziennik Naukowy został stworzony z myślą o popularyzacji nauki. Chcemy uczynić naukę wciągającym tematem dla szeregowego obywatela i przedstawiać ją w ciekawy i przystępny sposób. Chcemy również inspirować czytelnika, by na co dzień doceniał i poznawała niezwykły świat, w którym razem żyjemy.

Na naszych stronach oferujemy najświeższe informacje ze świata nauki z różnorakich dziedzin. Od najciekawszych znalezisk archeologicznych, poprzez niesamowity świat zwierząt, nieogarniony ogrom Wszechświata, świat przełomowych odkryć, genialnych naukowców i wynalazków zmieniających nasze otoczenie. Wszystko to podane w luźnej i atrakcyjnie formie, okraszone materiałami wideo oraz fotografiami.

Za sobą mamy długoletnie doświadczenie w redakcjach największych ogólnopolskich serwisów informacyjnych.  Zapraszamy do eksploracji fascynującego świata nauki, razem z nami!

Wydawcą serwisu jest podmiot JFS Media z siedzibą w Rzeszowie. Dziennik Naukowy jest zarejestrowanym tytułem prasowym w rejestrze dzienników i czasopism Sądu Okręgowego w Rzeszowie.