Dodano: 04 grudnia 2019r.

"Astrofizyka dla młodych zabieganych" zadziwi, rozśmieszy i zachwyci młodszych czytelników

Bestseller literatury popularno-naukowej, Astrofizyka dla zabieganych w wersji, którą chcieliście kupić swoim dzieciom, wnukom, młodszemu rodzeństwu, kuzynom, a może nawet sobie samym! Popularnonaukowy bestseller w nowej, jeszcze przystępniejszej, pełno kolorowej i ilustrowanej odsłonie.

Astrofizyka dla młodych zabieganych

Czym są: materia, ciemna materia i antymateria? Co to jest supernowa i czy ma coś wspólnego z gwiazdą? Jak kosmita widziałby naszą planetę? Na czym polega perspektywa kosmiczna?

Światowej sławy popularyzator nauki Neil deGrasse Tyson zaprasza w fascynującą podróż po Wszechświecie! W bardzo przystępny i dowcipny sposób opowie o niezwykłych tajemnicach, jakie skrywa bezmiar kosmosu. Od elementarnej fizyki po głębokie pytania o naturę czasu i przestrzeni, od najbliższych ciał niebieskich po odległe galaktyki, pulsary i czarne dziury – dzięki tej książce poznacie i zrozumiecie wszystko, co na temat kosmosu mogło wam się kiedyś obić o uszy. "Astrofizyka dla młodych zabieganych" to wspaniała adaptacja głośnego bestsellera Neila deGrasse’a Tysona, napisana z pasją i humorem, a przy tym pełna pobudzających wyobraźnię zdjęć i ilustracji.

"Astrofizyka dla zabieganych" była dokładnie tym, czego poszukiwali spragnieni wiedzy o kosmosie: pasjonującą opowieścią, lekką, zwięzłą i najprzystępniejszą z możliwych, napisaną z pasją przez lubianego i popularnego astrofizyka.

Teraz "Astrofizyka dla zabieganych" powraca w zupełnie nowym wcieleniu… i równie potrzebnym! Ilu z nas po lekturze tej książki chciało przekazać wiedzę zawartą w opowieściach Neila swoim dzieciom, młodszym kuzynom i znajomym? Mimo że zwięzła, przystępna i pełna humoru, "Astrofizyka dla zabieganych" adresowana była do dorosłego, dojrzałego czytelnika. Teraz jednak pojawia się "Astrofizyka dla młodych zabieganych" – zupełnie nowa książka, której treść – choć dotyczy tych samych zagadnień, co „zwykła” Astrofizyka… – została opracowana tak, by zainteresować, zadziwić, rozśmieszyć i zachwycić młodszych.

To jeszcze nie wszystko! "Astrofizyka dla młodych zabieganych" jest ilustrowana – zdjęcia, diagramy, ramki z najważniejszymi pojęciami sprawiają, że kosmiczne gawędy Neila jeszcze bardziej przemówią do wyobraźni młodego (i nie tylko!) czytelnika.

Źródło: materiały prasowe