Managerowie na polskim rynku są świadomi zalet korzystania z programów do zarządzania projektami. Zapotrzebowanie na tego typu narzędzia wciąż rośnie. Rynek bogaty jest w różnego rodzaju rozwiązania. Każdy może znaleźć system zgodny z potrzebami swojego biznesu.
Branża posiada kliku liderów, którzy znani są środowisku międzynarodowym. Jako topowych graczy można wymienić: Trello, Asana, Jira. Poza nimi działa spora ilość mniejszych, choć równie skutecznych aplikacji. Nie sposób przetestować wszystkie, ale zachęcamy do poznania pięciu wybranych, które naszym zdaniem warto poznać.
Taagly
Program do zarządzania projektami stworzony przez Polaków. Taagly ma międzynarodowy zasięg i rywalizuje z dużymi graczami światowego rynku. Aplikacja posiada wszystkie funkcje niezbędne do efektywnego zarządzania zadaniami. Usprawnia pracę managerów i systematyzuje obowiązki wszystkich członków zespołu.
Kierownik projektu za pomocą programu przydziela zadania swoim pracownikom. Wszystkie dane są transparentne. Wiadomo nad czym aktualnie pracują poszczególne osoby. Taka wiedza umożliwia adekwatne zarządzanie zasobami ludzkimi, bieżące i przyszłościowe. Działania prowadzone są z poziomu jednego pulpitu, dodatkowo tempo pracy wspomaga opcja drag and drop.
Każdy krok do ostatecznej realizacji zadań, z zachowaniem wysokiej jakości pracy i założonych terminów, prowadzi przez Taagly. Centralizacja działań biznesowych to szansa na zbudowanie nowoczesnej organizacji z portfelem lojalnych klientów i gronem odpowiedzialnych fachowców, którzy z pracy czerpią satysfakcjonujący zysk materialny i intelektualny.
Avaza
Aplikacja do zarządzania zadaniami służąca wspólnej pracy managerów, pracowników i klientów. Cała komunikacja dotycząca projektów toczy się w jednym miejscu. Wspólne dyskusje prowadzą do nowych pomysłów. Każda jednostka świadoma jest swojej roli, wie jaką wartość przynosi firmie, czuje się potrzebna. Na przestrzeni czasu takie podejście pozwala zbudować zaangażowany, lojalny zespół.
Wizualizacja, filtrowanie i grupowanie zadań w ramach projektów oraz pomiędzy nimi, sprzyja efektywnej pracy. Zarządzanie zadaniami jest łatwiejsze dzięki możliwości monitorowania dostępności zespołu z jednego miejsca w czasie rzeczywistym. W planowaniu i rozliczaniu budżetów pomagają elastyczne funkcje dedykowane analizie kosztów.
Infinity
Program posiada wbudowany szablon do zarządzania produktami. Odpowiednio skonfigurowany wspiera w pracy Product Managerów i ich zespoły. Szablon zawiera wszystko, co potrzebne jest do tworzenia produktów IT, od planu powstawania, po wprowadzenie na rynek. Przewidziano sekcje dotyczące strategii, drogi rozwoju, backlogu i sprintu.
Aplikacja do zarządzania zadaniami umożliwia przeglądanie i analizę dużych zestawów danych. Wszystkie informacje można wyświetlić i zaprezentować w widoku arkusza kalkulacyjnego. Wystarczy skorzystać z prostego szablonu tabeli aby śledzić zadania, cele, potencjalnych klientów i finanse.
Zenkit
Program do zarządzania zadaniami, który łączy ze sobą wszystkie elementy pracy nad projektem. Zadania, klienci, funkcje, błędy, faktury i inne dokumenty biznesowe znajdują się w jednym miejscu. To wygodne i bezpieczne. Aplikacja służy planowaniu sprintów Agile, tworzeniu wykresów Gantta, przydzielaniu zadań i zarządzaniu zasobami. Na bieżąco można śledzić postępy i wykonywać testy porównawcze względem założeń.
Dzięki widokowi wiki managerowie mogą pisać i publikować przewodniki dla swoich zespołów. Tutaj udostępnia się informacje dotyczące bieżących zmian w projektach i upowszechnia materiały potrzebne do realizacji obowiązków.
Zenkit powstał z myślą o zarządzaniu projektami w dużych i małych organizacjach. Elastyczne narzędzie pozostaje użyteczne w toku rozwoju firmy.
Plutio
Aplikacja umożliwia sprawne zarządzanie projektami skupiając w jednym miejscu cały proces przepływu pracy. Wykonane zadania można zapisać w formie szablonów, by w przyszłość służyły sprawnej realizacji analogicznych tematów. Schematy rozwija się poprzez tworzenie pól niestandardowych. Pliki potrzebne do pracy wgrywane są bezpośrednio z komputera lub za pośrednictwem dysku Google bądź Facebooka.
Porządek w zarządzaniu zadaniami pozwalają zachować odpowiednio skonfigurowane tagi i kolorowe znaczniki. W trakcie planowania projektu ustawia się datę początkową i końcową oraz określa stawkę godzinową. Działania wizualizowane są na prostych lisach, kartach lub osi czasu.
Źródło: artykuł sponsorowany