imieniny:

AKTUALNOŚCI ZE ŚWIATA NAUKI

Tak dużo jest rzeczy fascynujących, o których warto wiedzieć. I właśnie dlatego o nich piszemy. Dziennik Naukowy jest tematycznym serwisem informacyjnym poświęconym zagadnieniom dotyczącym nauki i techniki. Interesują nas największe odkrycia naukowe, najnowsze badania, najważniejsze wynalazki, o których piszemy dużo i ciekawie. Sięgamy do wielu dziedzin, w których odnajdujemy wiadomości naukowe warte uwagi. Poznaj ciekawostki ze świata i nauki, które odkrywamy na łamach naszego serwisu

Terapia genowa przywróciła sparaliżowanym szczurom możliwość ruchu

Dzięki zastosowaniu przełomowej terapii genowej, szczury z urazem rdzenia kręgowego odzysk... czytaj więcej

Kto wygra mundial? SI w oparciu o symulacje wytypowała zwycięzcę

Grupa naukowców wykorzystała sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do wytypowania najb... czytaj więcej

Dziennik Naukowy to najświeższe informacje z szeroko pojętego świata nauki. To codzienny, popularnonaukowy serwis informacyjny dla wszystkich chcących zgłębić posiadaną wiedzę o najnowsze osiągnięcia z wielu dyscyplin naukowych. Na naszych stronach każdy znajdzie coś dla siebie.

Prezentowane przez nas informacje obejmują wiele dziedzin. Droga Czytelniczko, drogi Czytelniku, u nas znajdziesz wiadomości dotyczące takich dyscyplin naukowych jak: archeologia, astronomia, ekologia, genetyka, medycyna, nauki o ziemi i przyrodzie, nauki społeczne i ścisłe oraz wiele innych. Szczególnie przyjemnie jest nam informować o osiągnięciach polskich naukowców. Podajemy także nowinki dotyczące polskich uczelni oraz placówek badawczych czytaj więcej